Tip van Clip | Het corrigeren van verrichtingen in CClaw

Met deze serie artikelen geven we u handige tips over het gebruik van CClaw of een andere dienst van Clip Consultants. Zo zorgen we ervoor dat u altijd het maximale uit onze software haalt en wellicht handige functionaliteiten ontdekt, die uw dagelijkse werkzaamheden makkelijker maken.

Het overkomt iedereen wel een keer. U hebt een verrichting ingevoerd, maar deze heeft de verkeerde datum, een verkeerd tarief of een incorrecte btw-code. Wat nu? Corrigeren natuurlijk, maar hoe doet u dat ook alweer?

Uren corrigeren
Vaak krijgen we de vraag of uren gecorrigeerd kunnen worden binnen CClaw. Natuurlijk kan dat, de vraag is alleen HOE u ze wilt corrigeren. Per verrichting, of meerdere verrichtingen tegelijkertijd? En wat wilt u dan aanpassen? Het tarief, de omschrijving, de werkencode, de btw-code of de datum?

De Tip van Clip:
Het is voor iedere gebruiker mogelijk om zijn of haar uren aan te passen via het ureninvoerscherm. Maar daarnaast zijn er nog meer mogelijkheden binnen CClaw om aanpassingen te maken.

Benieuwd hoe u dat doet? Bekijk dan hier onze deze instructievideo:


Komt u er toch niet helemaal uit, of heeft u nog aanvullende vragen? Neem dan gerust contact met ons op via info@clipconsultants.nl.

Wat onze klanten zeggen:

CClaw is absoluut gebruiksvriendelijk!

- Otto Meijnen, Van Veen Advocaten te Ede

Met behulp van het DMS van Clip Consultants werken wij nu volledig papierloos. Het werkt eenvoudig, snel en buitengewoon intuïtief.

Defenz Advocaten te Drachten

De manier waarop Clip Consultants met klanten omgaat, de snelheid van reageren en de kennis van zaken vormen een grote meerwaarde voor het gebruik van CClaw.

- Mr. H.L. van der Aa, Aelan Advocaten te Utrecht

Zeer tevreden over CClaw. Het is een compleet programma, met de back-up van uitstekende support.

- Oscar Hijink, Hijink Advocaten te Arnhem / Nijmegen

We zijn eigenlijk over heel veel dingen enthousiast. CClaw werkt gewoon heel plezierig. Maar vooral de ‘Clip-mensen’ maken voor ons het verschil!

- Corrie Tersteeg, Bots van Ravenhorst te Utrecht

Er wordt goed meegedacht, de lijnen zijn kort, er is geen afstandelijke helpdesk. We kennen elkaar en dat werkt erg plezierig. Persoonlijk ben ik erg blij met het digitaal declareren. Dat zorgt voor een zeer snel declaratieproces en zeker, mede door het gebruik van Ideal, ook voor snellere betalingen. 

- Doke Maris, Scholtens Advocaten te Emmeloord