PLEIT2015 - Save the Date

Reserveert u DINSDAG 6 OKTOBER alvast in uw agenda. Dan vindt namelijk de vierde editie van PLEIT plaats. De kennisdag over ICT voor de juridische praktijk. In één dag bent u volledig up-to-date over de ICT vraagstukken van dit moment zoals digitalisering, optimalisatie van uw werkprocessen en wet- en regelgeving.

PLEIT2015 biedt:

  • Topsprekers: een breed podium met inspirerende sprekers
  • Kennissessies: inhoud waar u meteen mee aan de slag kunt
  • Workshops: meer interactie, meer afwisseling
     

PLEIT2015: PODIUM VOOR KENNIS
PLEIT2015 wordt nog meer kennis delen, netwerken en discussiëren over ICT-thema's voor de juridische sector. In vier jaar tijd is een waardevol kennisnetwerk ontstaan waar u deel van uit kunt gaan maken. PLEIT2015 biedt een podium voor exclusieve kennisdelers en juridische professionals met visie en een verhaal op het gebied van ICT. Een verhaal waar de markt op zit te wachten. De huidige ambassadeurs leggen de lat hoog.

TOEGANG PLEIT2015
PLEIT is het jaarlijkse evenement voor professionals in de advocatuur, het notariaat en de deurwaarderij die op zoek zijn naar praktische richtlijnen om de ICT dienstverlening te optimaliseren.
PLEIT is ook dit jaar kosteloos toegankelijk voor advocaten, notarissen en deurwaarders en medewerkers van deze kantoren. Op basis van uw bedrijfsprofiel en functie wordt bepaald of u in aanmerking komt voor gratis toegang. Behoort u niet tot de doelgroep, dan kunt u PLEIT2015 bijwonen als betalende bezoeker. De kosten hiervoor zijn € 395,00.

UW SUGGESTIES IN PRAKTIJK
Uit de evaluatie van PLEIT2014 bleek het enthousiasme over de kennisdag. Gelukkig waren er ook volop punten waar we mee aan de slag konden. Dat hebben we gedaan.
Eén van de punten waar we aan hebben gewerkt, is het vereenvoudigen van de inschrijfprocedure. Daarover informeren we u graag later verder. Niet alleen de inschrijving wordt vereenvoudigd. Ook de inhoud van de dag is onder de loep genomen. Via de nieuwsbrief, website en diverse social media kanalen houden we u op de hoogte.

Wat onze klanten zeggen:

CClaw is absoluut gebruiksvriendelijk!

- Otto Meijnen, Van Veen Advocaten te Ede

In één zin: wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met en toegankelijkheid van Clip Consultants!

- Louise Hardeman, Advocatenkantoor Dijkgraaf B.V. te Den Haag

Met behulp van het DMS van Clip Consultants werken wij nu volledig papierloos. Het werkt eenvoudig, snel en buitengewoon intuïtief.

- Mr. Piter van Zandbergen, Defenz Advocaten te Drachten

De manier waarop Clip Consultants met klanten omgaat, de snelheid van reageren en de kennis van zaken vormen een grote meerwaarde voor het gebruik van CClaw.

- Mr. H.L. van der Aa, Aelan Advocaten te Utrecht

Wat heeft CClaw een fijn DMS-systeem ontwikkeld. Het doet gewoon alles wat er wordt beloofd, maar zorgt er bovenal voor dat het 'weglekken' van uren tot het verleden behoort. Super.

- Mr. Eugène Ong, Claassen Advocaten te Eindhoven

Zeer tevreden over CClaw. Het is een compleet programma, met de back-up van uitstekende support.

- Wouter Niesink, Hijink Advocaten te Arnhem / Nijmegen

We zijn eigenlijk over heel veel dingen enthousiast. CClaw werkt gewoon heel plezierig. Maar vooral de ‘Clip-mensen’ maken voor ons het verschil!

- Corrie Tersteeg, Bots van Ravenhorst te Utrecht

Er wordt goed meegedacht, de lijnen zijn kort, er is geen afstandelijke helpdesk. We kennen elkaar en dat werkt erg plezierig. Persoonlijk ben ik erg blij met het digitaal declareren. Dat zorgt voor een zeer snel declaratieproces en zeker, mede door het gebruik van Ideal, ook voor snellere betalingen. 

- Doke Maris, Scholtens Advocaten te Emmeloord

Wij zijn tevreden gebruikers. Met name over de mogelijkheden die CClaw biedt voor de financiële verslaglegging zijn wij zeer te spreken.

- Clementine Lems, VBTM Advocaten te Woerden

Zó snel gewend dat we niet meer weten hoe het oude DMS ook weer werkte!

- Jolanda van Asselt, Axius Advocaten te Veenendaal