Datum PLEIT2018 bekend

Onlangs maakte de organisatie van PLEIT bekend PLEIT te verplaatsen naar de maand juni. Hiermee geeft zij gehoor aan de wens van juridische bezoekers om het uit de drukke oktobermaand weg te halen, waardoor het geleerde beter in de praktijk gebracht kan worden. De 6e editie van PLEIT vindt plaats op dinsdag 5 juni 2018 in DeFabrique te Utrecht.

DE ICT KENNIS- EN DOE-DAG VOOR DE JURIDISCHE PRAKTIJK

Met de centrale thema’s vernieuwen en verbeteren, zet PLEIT2018 de standaard voor ICT in de juridische praktijk. Hoe blijven juridische kantoren innovatief en toekomstbestendig? In één dag worden antwoorden op deze en vele andere vragen gegeven tijdens seminars, workshops en presentaties. Met aansprekende en toonaangevende sprekers uit de juridische sector, maar ook vanuit andere sectoren zullen sprekers het podium betreden.

DE HOOFDINGREDIËNTEN VAN PLEIT2018

Een aantal zaken wordt bewust anders ingericht om PLEIT2018 te vernieuwen. Om een hoogstaand kwalitatief karakter te waarborgen, wordt een divers programma geboden en wordt het bezoekersaantal op maximaal 500 gesteld. Het doel van PLEIT2018 is om kennis op maat te delen, vaardigheden aan te leren en de markt te verbinden. PLEIT2018 blijft een niet-commercieel karakter houden en is kosteloos voor de doelgroep, maar wordt naast een kennis- ook een echte doe-dag.

Claudia Heemskerk, Event Manager PLEIT, licht toe: ‘Het programma van PLEIT2018 biedt meer ruimte voor workshops en visiesessies, waarvoor de onderwerpen afgestemd worden op basis van actualiteit en concrete behoeften. Daarnaast hebben we ook de hoofdthema’s opnieuw vormgegeven en is er een nieuw thema toegevoegd: privacy. Bescherming van persoonsgegevens en bewustwording van kwetsbaarheden is een must. Om die reden gaat PLEIT2018 in op actualiteiten als GDPR, datalekken en cybersecurity. Maar ook is er dit jaar meer ruimte én podium voor relevante leveranciers, zodat juristen een volledig beeld van het ICT-landschap en haar aanbieders krijgen. En uiteraard is er ook deze editie in de aanloop naar de dag zelf weer een interessant platform gecreëerd voor geïnteresseerden om kennis te delen en de sector samen te brengen. Zo brengen de website, de PLEIT blogs en de onlangs gelanceerde PLEIT app relevante updates en nieuws.’

IJZERSTERK CONCEPT

Dat het concept van PLEIT ijzersterk is, bleek tijdens de finale van de Gouden Giraffe in februari van dit jaar. De jury was lovend over de opzet, de professionaliteit en de detaillering van het congres. Claudia vertelt hierover: ‘Deelname aan de Gouden Giraffe was voor de organisatie van PLEIT een perfecte spiegel om PLEIT te verfijnen. We behoren door de inhoudelijke kwaliteit van PLEIT tot de 4 beste congressen van Nederland. Een compliment dat ons stimuleert het dit jaar nog verder te ontwikkelen.’

Inschrijven voor PLEIT2018 is nog niet mogelijk, de datum hiervoor reserveren wel. Vanaf 1 maart 2018 is het mogelijk om in te schrijven via www.pleit.nl. Daar is ook meer informatie te vinden, evenals in de app. 

Wat onze klanten zeggen:

CClaw is absoluut gebruiksvriendelijk!

- Otto Meijnen, Van Veen Advocaten te Ede

In één zin: wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met en toegankelijkheid van Clip Consultants!

- Louise Hardeman, Advocatenkantoor Dijkgraaf B.V. te Hengelo

Met behulp van het DMS van Clip Consultants werken wij nu volledig papierloos. Het werkt eenvoudig, snel en buitengewoon intuïtief.

- Mr. Piter van Zandbergen, Defenz Advocaten te Drachten

De manier waarop Clip Consultants met klanten omgaat, de snelheid van reageren en de kennis van zaken vormen een grote meerwaarde voor het gebruik van CClaw.

- Mr. H.L. van der Aa, Aelan Advocaten te Utrecht

Zeer tevreden over CClaw. Het is een compleet programma, met de back-up van uitstekende support.

- Oscar Hijink, Hijink Advocaten te Arnhem / Nijmegen

We zijn eigenlijk over heel veel dingen enthousiast. CClaw werkt gewoon heel plezierig. Maar vooral de ‘Clip-mensen’ maken voor ons het verschil!

- Corrie Tersteeg, Bots van Ravenhorst te Utrecht

Er wordt goed meegedacht, de lijnen zijn kort, er is geen afstandelijke helpdesk. We kennen elkaar en dat werkt erg plezierig. Persoonlijk ben ik erg blij met het digitaal declareren. Dat zorgt voor een zeer snel declaratieproces en zeker, mede door het gebruik van Ideal, ook voor snellere betalingen. 

- Doke Maris, Scholtens Advocaten te Emmeloord